شرایط رسیدگی به مرجوعی شما
از طریق تماس با شماره تلفن مجموعه و ارتباط با واحد خدمات پس از فروش می توانید درخواست اولیه خود را جهت مرجوعی کالا ثبت نمایید
روند رسیدگی به درخواست مرجوعی کالا چگونه است؟
کارشناسان خدمات پس از فروش کیت یدک ایرادات مطرح شده را بررسی میکنند.
علت مرجوعی کالا توسط کارشناسان بررسی و مطابق با شرایط و قوانین تایید یا رد می شود.
پس از بررسی موارد مطرح شده (شرایط گارانتی) در صورت تایید ایراد کالا، وجه به حساب شما مرجوع میشود و در صورت عدم تایید، هماهنگی آن با شما انجام و کالا به شما باز خواهد گشت.